Nette Nestea … let me show you me


Dagens tips: Leave in-balsam fra Body Shop
september 2, 2008, 7:27 am
Filed under: Hår, Tips og sånt

Jeg virker egentlig som den verste reklamebloggeren for tiden, men jeg har bare testet ut utrolig mye bra fra jobben min. Eller «testet ut» – jeg har faktisk kjøpt og betalt for alt sammen. :-) Men leave in-balsamen jeg kjøpte i går fortjener virkelig å bli anbefalt! Jeg tror aldri jeg har sett håret mitt så glansfullt før, og i tillegg har jeg fått ut alle flokene mine (var en del…). Jeg er egentlig ikke supefan av den helt rette, glatte hårfrisyren, men vil ikke ødelegge det med tupering nå. Håret ble igjen, sinnsykt skinnende og pent!

Amlika Leave In- Conditioner som gir intens fuktighet og glans, fra Body Shop.

Psst.. Dersom du har glemt det, følg med bloggen min på bloggkoll!

22 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Ååå, den fikk jeg utrolig lyst til å prøve! Tror jeg få ta meg en tur å kjøpe den i dag! :-D

Kommentar av Lene

Ooouh :)

Kommentar av jeanettefarvik@hotmail.com

Takk for tipset, kommer nok til å kjøpe den.

Kommentar av Kamilla K

Syns alltid håret ditt ser pent ut jeg. (på bilder ihvertfall). :)

Kommentar av Vero

Du reklamerer jo praktisk talt gratis for Body Shop! Og dèt synes jeg du skulle og BURDE ha fått betalt for. Ta det opp med sjefen din, eller kontakt leverandøren av produktene, det synes jeg virkelig du skulle gjøre.

Hadde Body Shop visst hvor mange som virkelig leser bloggen din, så ville de også skjønt hvilken verdifull ansatt de har som gir dem all denne gratis reklamen, og som tilogmed «tester» produktene deres frivillig!!!

Helt seriøst, Nette, ta kontakt med noen som kan litt mer om dette, du kommer til å tjene på det, og det blir uansett en vinn-vinn-situasjon for alle parter som er involvert. Jeg mener det.

Lykke til! :)))

Kommentar av marihøna ;)

Marihøna, takk for tips, veldig hyggelig! Men greia er at jeg tror kanskje heller Body Shop ville sett negativt på dette – ettersom de ikke er et firma som bruker penger på reklamering. Hvor ofte ser du reklamer på tv for eksempel? Finnes jo ikke! =/ Dessuten syns jeg ikke det er noe jeg burde fått betalt for egentlig, hvis jeg får betalt for å snakke om produkter vil nok ikke like mange av leserne tro på det jeg sier og det vil bli litt feil… Hvis du skjønner. Men skal tenke litt mer på det!:)

Kommentar av Nette

Nå som du allerede reklamerer for Body Shop, kunne du kanskje skrive en anmeldelse på miracle oil greien fra Body Shop? ;) Så du hadde kjøpt den for noen dager siden

Kommentar av Candy

jeg skal på shopping hvert øyeblikk, den havner på handlelisten ! noe annet du anbelfaler i samme slengen ? :)

Kommentar av anine

og btw. ikke for å mase – men : bruker du hvit øyenskygge ( sånn skinnende ) eller eyeliner ? det er utrolig fint.

Kommentar av anine

Den leave in-balsamen er herlig. :)

Kommentar av stinebmarie

Anine: anbefaler veldig sterkt sminkekostene/børstene våre, de er veldig godt likt av alle. Ellers har jeg blitt avhengig av Hemp foot repair (fotkrem) og en gul Hand repair krem. Begge er i runde bokser og gir kjempemyk hud! Ellers får du bare ta deg en titt litt rundt, jeg vil egentlig bare anbefale alt. ^^

Kommentar av Nette

Bruker øyenskygge forresten, den som du ser i sminkevideoen litt lengre ned. ^^ Og Candy det kan jeg sikkert gjøre, har bare ikke fått brukt den enda.

Kommentar av Nette

wow,ja det ble ganske glansfult ja!
wohoo

Kommentar av Isabell

skal vi linke hverandre, søta?:)

Kommentar av lise

Oi, ja blogg.no :)

Kommentar av lise

Hvor mye kostet balsamen?

Kommentar av Lise

Nydelig hår :) Hvor mye kostet balsamen?

Kommentar av Åshild

Den skal jeg sjekke ut :D Artig! :D

Kommentar av Malin

Okei, så rart.. Den er jo kjempe seig, må nesten vaske henda etter jeg har påført den.. :S Kanskje jeg skal dra til butikken og spørre :p

Kommentar av Line

Hei ! Har du en rosa drakt fra Victoria secret ? :D

Kommentar av Vilde

Hei. Hva er kleskoden på the body shop? Kler dere, dere i hva dere vil eller?

Kommentar av Tina

New rash sites can develop several days after the first
dose and have not had how to grow grapes in georgia by the time they reach fifteen.
While the person has had how to grow grapes in georgia develops immunity and the
condition clears within a week or so. Here is the Public Health
Fact Sheet from Oakland County Michigan Health Division Regarding Chickenpox.

Kommentar av Serena




Legg igjen en kommentar

