Nette Nestea … let me show you me


V-blogg fra Hersa
september 1, 2008, 5:44 pm
Filed under: Ferie, Video

KJEMPEMORSOMT. Øhm. Mistet forresten nettopp solpudderet mitt i bakken og det knuste. Det er uerstattelig. Derfor trenger jeg tips om et bra solpudder med glitter i, har et annet fra Terracotta Guerlain men er ikke superfornøyd…

11 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Det var en skikkelig fin topp du hadde på! :)

Kommentar av Hiddy

Så søt:)

Kommentar av Victoria

Så søt video, så ut som dere koste dere! :)

Leter etter et bra solpudder selv så har egentlig ikke noen tips om et bra et, men lykke til med letingen ^^

Kommentar av Emma Adeline

Helena Rubenstein sitt nye er utrolig bra..

Kommentar av Linnea

Jeg liker solpudderet til isadora (brownzing powder). Kanskje ikke det aller beste men den er ikke så alt for dyr. Dessuten greier jeg også å miste det i bakken hele tiden å da er det greit å ha et som man ikke har investert hele lønna i.. Vet ikke hvilket nummer jeg har, men det er litt glitter i det, men ikke for mye. Så er det ikke ALT for mørkt.

Søt video! liker videobloggene dine:)

Kommentar av Siri

Haha! Så søte dere var! :D <3

Kommentar av Jeanette

Herlige!

Kommentar av Kamilla K

vil bare si at jeg virkelig digger bloggen din.
jeg er innom hver eneste dag, og har nettet sittet å lest en goood del av alle innleggene dine. du skriver bra, morsomt og har interessante innlegg. det er bra. :)
jeg digger også videobloggene dine, herlig å se at ikke du tar deg selv så høytidelig og kan tulle og tøyse litt.
du er desidert en av mine favorittbloggere. :)

Tina.

Kommentar av Tina

Ah Jack Johnson. Dere er mega søte :D

Kommentar av Vero

Chanel sitt solpudder.. uslåelig..
selv bruker jeg nr 63.

Kommentar av victoria

Prøv H&M bronzing powder (: synes det er helt greit ;)) ikke dyrt i det hele tatt, + at det litt glitter i det :)

Kommentar av Lene




Legg igjen en kommentar

