Nette Nestea … let me show you me


3 sløyfer
september 1, 2008, 9:04 am
Filed under: Dagens outfit

.Den svarte skinnjakken min blir brukt til mye, også dette antrekket. Strømpene er herlige som jeg antok. Løp og kjøp. Eller nei, da blir vi like. Care. Alle ser like ut uansett.

21 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Sløyfer er søtt :D

Kommentar av Camilla

Du skulle hatt sorte boots så hadde det sett fint ut ;)De skoene gjorde at det ble grusomt.

Kommentar av Christina

haha :P
søte strømper :D

Kommentar av tamsinml

søtt antrekk, ikke noe jeg kommer til å gå med, men du passet det! :)

Kommentar av Mona

Jeg likte genserkjolen din kjempegodt

Kommentar av Candy

Ha en fin dag med sløyfene!:)

Kommentar av Margrethe

pent, men dropp de sorte strømpene :-)

Kommentar av anine

Nei så herlig :D

Kommentar av Vero

Så søtt antrekk!<3

Kommentar av Emelie

Søtt antrekk :) Men følte at strømpene ikke passet inn men :P

Kommentar av NadiiaTee

Søtt antrekk :D

Kommentar av Jeanette

Du har 5 sløyfer, kjære :)

Kommentar av Susanne

Ja, det er sant. ^^

Kommentar av Nette

nei så søtt:D

Kommentar av Netti

kall meg gjerne dum, men hver gang jeg skal gå inn på bloggen din på jeg gå inn på divabloggen.blogspot.com fordi om jeg skriver inn adressen din får jeg ikke opp noe, forstår ikke hvorfor :s

Kommentar av anine

Så merkelig.. =/ Sikker på at adressen er skrevet riktig? Snart blir nettenestea.com i bruk, får håpe det fungerer da. : )

Kommentar av Nette

Kjempesøtt antrekk! Men var det ikke litt kaldt? :P

Kommentar av Christine

Pent antrekk bortsett fra skoene:)

Kommentar av karolineandersson

Liker skoene jeg :) Men hadde kanskje vært penere med svarte ballerinas til, ja.

Kommentar av Nette

Så utrolig søtt outfit!

Kommentar av Merethe

hei ville bare si at nå har jeg lest heeeele bloggen din, den var jammen ikke kort, men veldig intresant å lese. Du er kjempe flink til å gi tips å kle deg kult, liker stilen din kjempe godt. skulle ønske jeg og hadde gidda å sett så bra ut hele tiden.

Kommentar av Line Skei




Legg igjen en kommentar

