Nette Nestea … let me show you me


Slækkere enn slækkest
august 31, 2008, 6:18 pm
Filed under: Snikksnakk

Akkurat nå er jeg bare helt utrolig slapp. Orker ikke gjøre noe som helst, ligger bare i sengen og er vitne til at kroppen min forfaller. Å legge om livsstilen kan vi gjøre senere. Mye senere. Akkurat nå står kakao, is, ostekake og cola på programmet. Skal øvelseskjøre og vaske extensionsene mine snart. Null lyst, men skal prøve å være litt disiplinert nå.

Kremt. Det ville vel vært en spøk dersom jeg faktisk hadde sett ut som ovenfor nå. Fakta er dessverre heller dette:

Sensurering av ansiktet var ytterst nødvendig! ;-)

…. Og slik ser den kommende uken ut:

Mandag: Jobb.
Tirsdag: Jobb.
Onsdag: Dra til Russedress med resten av bussjentene. Pugge litt til en prøve.
Torsdag: Handle med Nora og kanskje være med en annen venninne senere.
Fredag: Fikse meg med Lotte + dra på vors til en guttebussgjeng og ut på byen.
Lørdag: Fest i Ski? Være med Nora…..? Vi får se.
Søndag: Konfirmasjonsfest (uten konfirmering inne i bildet) for lillebror.

Så stort sett er planene lagt. Avtaleboken min er et must!

33 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Da er vi to… Jeg føler meg helt ute idag… Sovnet utenfor isted… Mamma hadde ropt på meg i en time, jeg har bare ligget der jeg.. haha..

Cola og sjokolade på denne menyen… hihi.. ;)

Kommentar av Jorunn

Godt å se at også du kan se litt mindre fabolous ut :) hehe… jeg har rigget meg godt til rette i senga med pcen i fanget og tven i bakgrunnen, klar for en sløv søndag! HERLIG! Ha en fin søndag!

Kommentar av Mona

jeg har av lyden så jeg glemmer det!!! Har prøvd å stille inn lyden… men skjønner ikke hvorfor det ikke funker…
Det er noen som elsker musikken og noen som hater det, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre! Skal finne ut av noe! ;)

Kommentar av Jorunn

Nå har jeg gjort slik at folk kan selv velge om de vil høre på! Bedre?? Skal sjekke om jeg kan ha det på den andre… ;)

Kommentar av Jorunn

Kjære Nette.
Jeg syns du ser like nydelig ut uansett jeg. Har fulgt med en stund på bloggen din nå, og jeg lyver visst jeg sier at jeg ikke har blitt helt hekta. Ikke bare er du døds pen, men også utrolig smart, sjarmerende, ærlig og morsom! Du er en fenomenal blogger! :) – Og jeg har fått stor respekt for deg etter å ha lest bloggen din. Du buser ikke ut med hver eneste detalj av ting som har skjedd i livet ditt til leserne. Men fokuserer mer på det som betyr noe. Det at du for eksempel hadde guts til å legge ut en sminkevideo ble bare prikken over i’en. Jeg er selv helt avhengig av sminke for å kunne føle meg vel. Og det å vise meg uten, er et mareritt. Det du gjorde skal du ha mye kreditt for.:) Stå på!! Digger å lese bloggen din. Fantastisk jente med utseendet, og hjernen på plass;) Varme hilsner fra jenta som er stor beundrer av deg:)

Kommentar av Marita

Marita det var en utrolig koselig kommentar å få.. Tusen takk. Merkelig at jeg kan ha gitt et sånt inntrykk gjennom en overfladisk, selvsentrert mote/personlighetsblogg. ^^ Du kan jo prøve deg på en blogg selv, det er veldig morsomt!

Kommentar av Nette

Sånn… Har vurdert å gjøre noe med det lenge… Så et spark i den retningen var alt jeg trengte.. Hihi… Nå kan folk ta det på selv hvis de vil… Så får vi se om det kommer noen tilbakemeldinger… Hehe…

Kommentar av Jorunn

vel alle føler som å være litt late av og til:P

Kommentar av Anna

Bare hyggelig :) Det syns jeg ikke er merkelig! Syns du det var rart at jeg skrev det jeg gjorde? (flau). Du viser en liten del av hvem du er og hva du står for. Og det er den delen jeg dømmer etter. Jeg syns du er sjarmerende, morsom og ærlig i mye av det du skriver. (Man får lyst til å bli bedre kjent med den du er. I hvertfall for min del). Det at du er motebevisst er det ingen tvil om. Har kopiert mange av stilene dine;) Ja, kanskje jeg må prøve meg på det en gang..? hehe.

Kommentar av Marita

Hihi nei, slike tilbakemeldinger gjør at jeg blir ekstra giret på å fortsette ^^ Så gøy at du får litt inspirasjon! : ) Men det jeg syns er interessant er når jeg får tilbakemeldinger på at jeg er ærlig. Det kan jo dere lesere egentlig aldri vite om jeg er? Men hvis jeg fremstår slik er det jo bare bra for jeg lyver jo ikke, da ville jo alle som kjenner meg bustet meg med en gang. ^^ Du får gi meg link hvis du begynner da vet du! Og bare kom med tips til hva jeg kan blogge om hvis du har noen ;)

Kommentar av Nette

Tusen takk :) Helt enig, av og til er bra, men hele tiden blir kjedelig!

Kommentar av Jeanita Helen

Hehe, nå fikk jeg lyst på junkfood og brus. Selv om jeg har fått mer enn nok allerede =P

Kommentar av Candy

Deg tror jeg faktisk jeg har sett før!
Malta -05?

Kommentar av Camilla Lie

Så bra da! Jeg håper du forsetter lenge:)Jeg skjønner godt at syns det var litt merkelig. Men jeg tenkte helst på det du skriver i bloggen. Jeg vet jo ikke hvordan du er blandt venner. Men jeg ser ingen grunn til å tro at du ikke er det. Jeg skrev det på grunn av at det var mitt inntrykk av søte lille deg:)Skal gi deg en link om jeg en dag lager en;)Har ikke noen spesielle forslag egentlig. Du dekker i grunnen mine behov;) (Liker godt dagens outfit, sminke mote og hår). Hihi,du får kose deg videre!

Kommentar av Marita

Din blogg er en av mine favoritter :) Søndager er alltid daffe.
Oi , langtidsplanlegging :o hm :) tar ting som det kommer jeg .
Veldig bra blogg ! Ha en fin kveld :)

Kommentar av Monica

Hei Nette :)

At du våger å legge ut bilder av deg selv og alt det du finner på i løpet av en dag! Modig, og litt vågalt;)

Koselig å følge med på din hverdag, og se at du er like usikker/sikker som mange av oss andre. Det er litt morsomt å se at du ikke lar deg skremmes for mye av hva andre måtte mene og tenke om deg og dine aktiviteter siden du blogger i vei om det.

Jeg VET at du har skrevet at du er flau over å blottlegge deg såpass mye som du gjør for tiden, men jeg er samtidig veldig glad for at skrivelysten din fortsatt er i god behold:)

Fortsett å skrive, Nette, og vær like målbevisst som du alltid har vært! :))))

Klem

Kommentar av marihøna ;)

Camilla Lie: JA, det er meg det, har forandret meg en del siden det men. Hvem er du, kanskje jeg kjenner deg igjen hvis jeg ser bilde. ^^

Kommentar av Nette

Marihøna, der fikk du meg til å tenke litt. Av og til skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg driver med dette, hva slags behov jeg får dekket ut av det. Har jo blitt en slags hobby, og gjør at jeg alltid har noe å gjøre når jeg kjeder meg.

Samtidig prioriterer jeg ofte blogging foran andre ting, så det er jo ikke bare tidsfordriv heller. Skal holde på så lenge det er gøy. Liker å utfordre meg selv litt også, som det med å vise meg selv uten sminke, det var ganske stort for meg.

Gøy at dere liker bloggen =)

Kommentar av Nette

Haha! Masse engelsk til ære for deg blir det vettu! ;p Hvilket edeting tool bruker du?

Kommentar av Tove

hva skjedde med deg og kjæresten din egentlig ?;//

Kommentar av mathilde

Mathilde: Det er en privatting.

Kommentar av Nette

Herlig blogg, Nette! :) Er innom hver dag. Syns det er ganske moro.

Må si du ser ganske pen ut uansett, jeg. Jeg derimot, ser ut som en muppet når jeg er syk.

Kommentar av Hiddy

Hahaha, en muppet. Herlig ^^

Kommentar av Nette

herlig blogg, digger den!
men du, ser du har clips ifra saras.
og kunne du ha laget en videoblogg, eller forklart orgentlig hvordan du vasker og fikser de? retter du de osv? for jeg hadde et par slike clips før, men de ble helt utrolig slitt etter første vask, helt annerledes enn da jeg kjøpte de.. har anskaffet meg nye nå her om dagen da, men er redd for det med å vaske de, så lurer på om du kunne forklart hvordan du gjør det. eller laget videoblogg da. hehe, men stå på med bloggen din, den er kjempe bra! :-)

Kommentar av ine

Ine: Det er akkurat det jeg har planer om å gjøre! ^^

Kommentar av Nette

føler med deg, har det akkurat likens selv!

Kommentar av elin rebecca

En ganske typisk søndag.. Ser ut som det blir en koselig og artig uke da :) Bortsett fra å pugge til prøve, ikke så stas… Kjempefin header du har nå! Bloggen din er alltid fin den, uansett :)

Kommentar av Ida Bethina

Deilig å slappe helt av innimellom da. :-)

Så ut som en travel uke, men du får prøve å kose deg masse! :-D

Kommentar av Lene

Hehe, ja det kan jeg faktisk både se og lese. :P
Utrolig fin OG interessant blogg, jeg likte denne.
Ser du har utrolig mange trofaste lesere også, det er vel moro! Har forandret meg en del selv, og vi snakket ikke akkurat sammen. Så det er nok en stor sjanse for at du verken kjenner igjen eller husker meg. :P
Har blogg selv her inne på wordpress, men er ganske nybegynner så den er pålangtnær like bra som din! Men det er vel heller ikke planen min egentlig. :P
Har noen bilder der i allefall så du kan se. :)
camillalie.wordpress.com

Kommentar av Camilla Lie

Hehe, så gøy! Jeg kjenner deg igjen jeg. ^^ Hvordan fant du frem til bloggen min da? Litt nysgjerrig på hvordan folk egentlig klarer å rote seg inn hit. :p

Kommentar av Nette

Faktisk så fant jeg det når jeg søkte «nestea» på google. :P
Tok ett bilde av kusina mi her forrige dagen hvor ho drakk nestea iste, også fortalte ho meg at ho hadde sendt inn til nestea. Så det var egentlig helt tilfeldig. :D

Kommentar av Camilla Lie

Kjempepene bilder! :)

Kommentar av Christine

halla sexy. ka skjer?

Kommentar av Erelnd




Legg igjen en kommentar

