Nette Nestea … let me show you me


Nei mamma, jeg har ikke handlet mer…. kremt.
august 31, 2008, 12:33 pm
Filed under: Shopping

Jeg går helt klart i minus av å jobbe på et senter. Men dette var nødvendig. Iallfall de helt basic singletene. Og strømpene, åh, tror de kommer til å være nydelige på. Øverste er fra Bikbok og nederste fra Body Shop, som dere sikkert tenkte dere til selv.

Kostet meg 450 kroner å ta taxi hjem i går, etter å ha brukt kanskje en million på å vente i telefonen. Den offentlige transporten burde utbygges nå! Viste for første gang mitt ekte leg i går, var sånn øltelt-greier i Ski. Av en eller annen grunn var faktisk øl tålelig etter fem rusbrus. Neste helg skal jeg på Gossip Room, gleder meg litt til å dra ut på byen nå fremover. Selvom det kommer til å koste en haug med penger som jeg heller kunne brukt på klær. Men nå har jeg iallfall en fast inntekt så jeg satser på at jeg ikke får en økonomikrise med det første.

16 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Jeg elsker de basic singletene fra Bikbok og de fra JC. :) Er så deilige!

Kommentar av Vero

Fargen på toppen/kjolen til venstre var helt nydelig. Og prisen på taxi er en av de største grunnene til at jeg ikke går ut noe ofte. Gleder meg til å ta opp fag til neste år sånn at jeg har bra nok karakterer til å komme inn på en universitet i en koselig studentby i Tyskland. Og øl er mye bedre der borte og ;)

Kommentar av Candy

åhh jeg vil ha en jobb:O

Kommentar av Anna Frøyen

Ja taxi er skremmende dyrt, nesten flaut med de prisene… Og ventingen gjør jo det ikke bedre akkurat!!!

Kommentar av Jorunn

Jeg sov fra klokken 3 i går til halv 6 i dag. :o

Kommentar av Vero

Så fine ting du hadde kjøpt. :-)

Haha, hadde tenkt til å dra til ølteltet i Ski i går jeg også, men ble ikke til det. :-P

Kommentar av Lene

Du handler og handler.. hehe, heldiggris :)
kjempe fine ting da, de basic toppene er sånn man alltid har nytte av! :D

Kommentar av Annette

Så masse kult :-D Lucky bastard.

Kommentar av Madimoiselle

Fine kjøp! og den sminkevideoen var bra:D Sminker deg kjempe fint :P

Kommentar av Emelie

Fine kjøp som vanelig!:)

Kommentar av Jeanita Helen

Den rysje-toppen, eller hva det heter var sykt fin! Hvor er den fra?

Kommentar av tamsinml

Thank you, BIKBOK ;)

Kommentar av Nette

Nydelig kjole til venstre!

Kommentar av Sandra

Prøvde å finne Gossip Room, men har ikke funnet det enda! Si ifra når du vet hvor det ligger hen ;P

Kommentar av Mari

ååh, ej he so lyst på dinna bikbok toppen so e heilt borterst te venstre på bilde

Kommentar av ilabila

Hvor mye kosta de sorte strømpene?:p

Kommentar av Emma




Legg igjen en kommentar

